Recent Posts

September 3, 2009

Awak siapa?

One of the things that irritates me is receiving text messages such as;

"Awak siapa?"

"Boleh berkenalan?"



Haa?? Kau yang mesej aku dulu, kau tanya aku siapa... Kau la patutnya perkenalkan diri dulu...

Boleh berkenalan? Tak boleh... Bazir kredit...




Kalau aku umur 15 atau 16 tahun, mungkin aku akan layan benda2 macam ni... Tapi, bila dah umur 22 ni, aku macam malas... Lagipun, benda benda macam ni bukan boleh percaya sangat... Entah entah ada orang menyamar nak kenakan aku ke, peras ugut ke...



Just now I received text messages from an unknown number...


"Spe nie?"

I replied,
"Orang..."


"Yup.tau Org.tpi wk kna phm..
Org kt dunia tlh dktgrikan bbrp prgkt..
Org asli?Org negro?Org planet?
wk kt ktgri mne?"


I was like, Huh??
but I replied,
"Orange Juice..."


"Aiks.pelik nie?tdi ckp Orang..
nie ckp Orange Juice lak.
setau sye spnjg sy stdy sbg nurse nie xpnh lg tgok juice ley msj lak.
juice sjns asid..
impOssible."


Funny... not!!
I kept on replying,
"Orange Juice sangat sedap..."



"Kla.
sye doakan wk akn jd sorg ushwn
yg success dlm producekan
juice One time nnti k.
nite.selamat brpuasa.bye."




What's the point of he/she sending me that kind of messages, I dont even know...



:-S


4 comments:

bruce lee said...

saya bruce lee!

bella muerte said...

mereka2 ni memang bangang kan???

suchajojo said...

bengong nye.. ke sbb dia sgt stress dgn nursing course dia smpai dia wat bnd2 unpredictable camtu?? huhu

tp agree dgn linda, mereka mmg bangang.

paCat said...

aku rasa, mereka kekurangan zat susu ibu dulu.

ShareThis